فن کویل کاستی سقفی توکار دیواری زمینی ایستاده

قیمت و مشخصات فن کویل کاستی سقفی توکار دیواری زمینی فن کویل‌های سقفی زمینی فن کویل‌های سقفی توکار فن‌کویل‌های کانالی فن‌کویل‌های کاست یک طرفه ( یک جهته ) فن‌کویل‌های دیواری ( طرح اسپلیت ) فن‌کویل‌های کاستی چهار طرفه ( چهار جهته ) فن‌کویل‌های کاستی چهار طرفه کامپکت ( مخصوص سقف تایلی ) تقسیم بندی از لحاظ نوع سرمایش گرمایش 200 . 300 . 400 . 500 . 600 . 800 . 1000 فن کوئل فشار بالا

فن کویل کاستی سقفی توکار دیواری زمینی ایستاده

قیمت و مشخصات فن کویل کاستی سقفی توکار دیواری زمینی فن کویل‌های سقفی زمینی فن کویل‌های سقفی توکار فن‌کویل‌های کانالی فن‌کویل‌های کاست یک طرفه ( یک جهته ) فن‌کویل‌های دیواری ( طرح اسپلیت ) فن‌کویل‌های کاستی چهار طرفه ( چهار جهته ) فن‌کویل‌های کاستی چهار طرفه کامپکت ( مخصوص سقف تایلی ) تقسیم بندی از لحاظ نوع سرمایش گرمایش 200 . 300 . 400 . 500 . 600 . 800 . 1000 فن کوئل فشار بالا

قیمت داکت اسپلیت فن کویل مینی چیلر

شرکت سامان تهویه آسیا

امور مشتریان :

1 204 206 0912 - 64 12 233 0912

تلفن :

678 18 777 - 04 21 36 22 - 021

47 16 36 22 - 021

وب سایت : www . t s a m a n . ir

پست الکترونیکی : info@tsaman.com

خدمات پس از فروش : service@tsaman.com

دفتر مرکزی :

تهران . شهرک غرب . روبروی اریکه ایرانیان

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۱ بهمن ۹۵، ۲۱:۳۰ - آیهان
    عالبه
  • ۰
  • ۰

قیمت فن کویل کاستی سقفی توکار دیواری زمینی ایستاده




فروش  مینی  چیلر  کم  مصرف  تک  فاز


از  متراژ  30  الی  180  متر



شرکت سامان تهویه آسیا







فن کویل کاستی ، سقفی توکار ، دیواری ، ایستاده و زمینی


فن کویل های کاستی :

 

فن کویل های کاستی در چند نوع  کاستی یک طرفه ، چهار طرفه و دو طرفه وجود دارد . همانطور که از اسم فن کویل ها مشخص است هر فن کویل بنا به اسمش مثلا از چهار طرف هوا را در محیط توزیع می کند . فن کویل های کاستی ارتفاعی بین 23 سانتی متر تا 50 سانتی متر دارند که داخل سقف قرار گرفته و یونیت دیده نمی شود و تنها چیزی که توسط بیننده قابل رویت می باشد ، پنل دستگاه است که بر روی یونیت نصب شده که علاوه بر زیبایی ظاهری هدایت بهتر هوای خروجی از فن ها را به وسیله دمپر دستگاه انجام می دهد . فن کویل های کاستی دارای پمپ تخلیه آب می باشند که وظیفه ی خالی کردن عرق کویل  فن کویل ها را بر عهده دارند . فرمان دادن به این فن کویل ها به وسیله کنترل انجام می شود .



قیمت فن کویل کاستی یک طرفه طرح جدید



قیمت فن کویل کاستی چهار طرفه

 



قیمت فن کویل کاستی چهار طرفه کامپکت

 


 

 

فن کویل های سقفی توکار :

 

فن کویل های سقفی توکار نیز همانند فن کویل های کاستی داخل سقف قرار می گیرند . تفاوت فن کویل های سقفی توکار و فن کویل های کاستی چند مورد می باشد . اولین تفاوت این فن کویل ها نداشتن پنل بیرونی است . این فن کویل ها پس از قرار گرفتن داخل سقف به وسیله برزنت به دریچه نصب شده بر روی دیوار متصل می شوند که به وسیله این برزنت و دریچه انتقال هوا صورت می پذیرد . این فن کویل ها نیاز به دریچه بازدید دارند که در زیر آنها بر روی سقف نصب می گردند . دریچه بازدید در انواع مختلف و انواع جنس در بازار به فروش می رسد که گاهی نیاز است که با توجه به ابعاد ما به صورت سفارشی ساخته شوند . فن کویل های سقفی توکار پمپ تخلیه آب ندارند که می بایست لوله های درین دستگاه از شیب مناسب جهت خروج خودکار آب برخوردار باشند . این فن کویل های برای فرمان گرفتن نیاز به ترموستات دارند .


 

 

قیمت فن کویل سقفی توکار

 

 

فن کویل های دیواری :

 

فن کویل های دیواری یا طرح اسپلیت دیگر در داخل سقف قرار نمی گیرند . این فن کویل ها بر روی دیوار نصب شده و به وسیله لول های متصل شده از دستگاه خنک کننده وظیفه تامین سرمای مورد نیاز را بر عهده دارند . فن کویل های دیواری معمولا در ارتفاع 220 سانتی میتراز کف تمام شده قرار می گیرند و باید توجه کرد که حداقل فضای مورد نیاز از سقف جهت یاز کردن و بستن سرویس کار 20 سانتی می باشد که ارتفاع از سقف به مراتب مهم تر از ارتفاع از کف می باشد . فن کویل های دیواری معمولا جزو کم صداترین فن کویل های بازار می باشند . این فن کویل های به وسیله کنترل فرمان می گیرند . فن کویل های دیواری نیز پمپ تخلیه آب ندارند که به وسیله شیب لوله ها این کار انجام می گیرد .

 

 

 

قیمت فن کویل دیواری

 

 

فن کویل های زمینی :

 

فن کویل های زمینی یا فن کویل های سقفی زمینی در دو کاربری می باشند . این فن کویل ها هم قابل استفاده در کنار دیوار و هم قابل ستفاده بر روی سقف می باشند . این فن کویل ها به دلیل طراحی منحصر به فرد سینی درینشان قابلیت استفاده در هر دو فضا را دارند . این فن کویل ها در دو نوع فرمان به وسیله ترموستات و یا کنترل ساخته می شوند . سرمایش و گرمایش دستگاه بازدهی بیشتری نسبت به فن کویل های سقف دارند زیرا سرما در محیط سنگین بوده و روی کف قرار میگیرد که این فن کویل سرمای کف را جمع کرده و پرتاب میکند که باعث بازدهی بالاتر آن می شود .قاب این فن کویل ها از فایبر گلاس و یا پلاستیک ساخته می شود . پمپ تخلیه آب ندارند و نیاز به شیب بندی دارند .

 

 

قیمت فن کویل سقفی زمینی

 

 

 

فن کویل های ایستاده :

 

فن کویل های ایستاده همانند اسمش به صورت ایستاده در محیط قرار میگیرد که به وسیله لوله های رفت و برگشت از منبع تغذیه سرمایش خود هوای سرد و به وسیله منبع تغذیه گرمایش خود هوای گرم را در محیط توزیع می کند .در این فن کویل ها فن دستگاه در پایین و کویل دستگاه در بالا قرار دارد تا مانند فن کویل زمینی از سرمای سنگین کف محیط استفاده کرده و راندمان کاری بهتری داشته باشد .برای قراردادن فن کویل های ایستاده نیاز به چهارپایه می باشد  تا هرچه بهتر بر روی زمین ثابت سود .این فن کویل ها از کنترل فرمان گرفته و نیاز به روشی برای تخلیه درین دستگاه به دلیل نداشتن پمپ دارند .

قیمت فن کویل ایستاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی